Artificial intelligence in computer games | |
Engelsk | |
5 | |
Diplomingeniør Kurset udbydes som enkeltfag |
E4A (tirs 13-17)
| |
Campus Ballerup | |
Den første del af kurset vil være teori og eksperimenter med
simple spil.
Resten af kurset er et gruppe projekt. Her skal man implementere et spil efter eget valg. Indtil nu har studerende implementeret: Skak, Dam, Reversi, Backgammon, Fem-på-stribe og Halma. Til sidst er der en turnering, hvor programmerne dyster mod hinanden. | |
13-uger | |
Bedømmelse af opgave(r)/rapport(er) | |
7-trins skala , intern bedømmelse | |
62526 | |
Programmeringsfærdigheder svarende til kurset 02324 Vidergående programmering. |
Bjørn Klint Christensen , Ballerup Campus, Bygning Ballerup ,
bjchr@dtu.dk | |
62 Institut for Ingeniørteknologi og -didaktik | |
I
studieplanlæggeren |