62195 Spansk - Marketing
2017/2018
Forretningsudvikling
Eksport: 4. semester
Overordnede kursusmål
- at give de studerende relevant viden med henblik på afsætning på
spansktalende markeder
- at sætte de studerende i stand til at formidle 4. semesters
projekt på spansk
- at udbygge de studerendes kendskab til spansk kultur og
grammatik, samt at skærpe de studerendes mundtlige kompetencer.
Læringsmål
En studerende, der fuldt ud har opfyldt kursets mål, vil kunne:
- kommunikere på et nogenlunde korrekt, flydende og nuanceret
spansk
- anvende korrekt spansk fagterminologi inden for marketing
- på en struktureret og selvstændig måde resumere en længere
spansk tekst af middel til høj sværhedsgrad
- indsamle informationer med henblik på analyse af relevante,
dvs. spansktalende, markeder
- på en professionel måde formidle og redegøre projekter på
spansk
- på spansk fremlægge projekter generelt under hensyntagen til
den relevante målgruppe
- på spansk diskutere gennemgåede temaer på en selvstændig
måde
- demonstrere dybere kendskab til spansk grammatik
Kursusindhold
Marketing med fokus på spansk terminologi
Litteraturhenvisninger
Udleverede kopier.
Bemærkninger
Eksamen består af to dele: 1) En kort mundtlig redegørelse for
opstart og status i forbindelse med 4. semesters projekt. 2) Et
spørgsmål i eksamenspensum.
Forudsætningen for deltagelse i eksamen er en rettidigt afleveret
og godkendt obligatorisk opgave.
Sidst opdateret
23. juni, 2017