62195 Spansk - Marketing
2016/2017
Forretningsudvikling
Eksport: 4. semester
Overordnede kursusmål
- at give de studerende relevant viden med henblik på afsætning på
spansktalende markeder
- at sætte de studerende i stand til at formidle 4. semesters
projekt på spansk
- at udbygge de studerendes kendskab til spansk grammatik og at
skærpe de studerendes mundtlige kompetencer.
Læringsmål
En studerende, der fuldt ud har opfyldt kursets mål, vil kunne:
- kommunikere på et nogenlunde korrekt, flydende og nuanceret
spansk
- anvende korrekt fagterminologi
- på en struktureret og selvstændig måde resumere en længere
tekst af middel til høj sværhedsgrad
- indsamle informationer med henblik på analyse af relevante
markeder
- formidle og redegøre for indholdet af 4. semesters projekt på
en professionel måde
- fremlægge 4. semesters projekt under hensyntagen til den
relevante målgruppe
- diskutere gennemgåede temaer på en selvstændig måde
- demonstrere dybere kendskab til spansk grammatik
Kursusindhold
Marketing med fokus på terminologien.
Litteraturhenvisninger
Udleverede kopier.
Bemærkninger
Eksamen består af to dele: 1) En kort mundtlig redegørelse for
opstart og status i forbindelse med 4. semesters projekt. 2) Et
spørgsmål i eksamenspensum.
Forudsætningen for deltagelse i eksamen er en rettidigt afleveret
og godkendt obligatorisk opgave.
Sidst opdateret
30. januar, 2017