- at give de studerende relevant viden med henblik på afsætning på
spansktalende markeder
- at sætte de studerende i stand til at formidle 4. semesters
projekt på spansk
- at udbygge de studerendes kendskab til spansk grammatik og at
skærpe de studerendes mundtlige kompetencer.
Læringsmål:
En studerende, der fuldt ud har opfyldt kursets mål, vil kunne:
kommunikere på et nogenlunde korrekt, flydende og nuanceret
spansk
anvende korrekt fagterminologi
på en struktureret og selvstændig måde resumere en længere
tekst af middel til høj sværhedsgrad
indsamle informationer med henblik på analyse af relevante
markeder
formidle og redegøre for indholdet af 4. semesters projekt på
en professionel måde
fremlægge 4. semesters projekt under hensyntagen til den
relevante målgruppe
diskutere gennemgåede temaer på en selvstændig måde
demonstrere dybere kendskab til spansk
grammatik
Kursusindhold:
Marketing med fokus på terminologien.
Litteraturhenvisninger:
Udleverede kopier.
Bemærkninger:
Eksamen består af en mundtlig præsentation af 4. semesters projekt
samt en redegørelse for et emne behandlet af den studerende i en af
de tre obligatoriske opgaver afleveret i løbet af semesteret.
Præsentationen af projektet skal ske på baggrund af et skriftligt
resumé udarbejdet af gruppen på spansk. Omfang: Ca. to sider pr.
studerende.
Forudsætningen for deltagelse i eksamen er tre rettidigt afleverede
obligatoriske opgaver.