2013/2014

62200 Cross-Cultural Management and Marketing

Engelsk titel:

Cross-Cultural Management and Marketing

Sprog:

Point( ECTS )

5

Kursustype:

Diplomingeniør
 

Skemaplacering:

Efterår
Forår

Undervisningens placering:

Campus Ballerup

Undervisningsform:

Se den engelske kursusbeskrivelse

Kursets varighed:

13-uger

Eksamensplacering:

Særlig dag

Evalueringsform:

Hjælpemidler:

Bedømmelsesform:

Tidligere kursus:

XCCMM-U1

Overordnede kursusmål:

Se den engelske kursusbeskrivelse

Læringsmål:

En studerende, der fuldt ud har opfyldt kursets mål, vil kunne:
  • Se den engelske kursusbeskrivelse
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Kursusindhold:

Se den engelske kursusbeskrivelse

Litteraturhenvisninger:

Usunier, J.C. & Lee, J.A.(2013) Marketing Across Cultures, 6th ed., Pearson
Schilling, M.A. (2013) Strategic Management of Technological Innovation, 4th ed. McGraw-Hill
Mondahl, Margrethe Smedegaard, Svendsen, Lisbet Pals & Rasmussen, Jonas (2010). Professional Oral Communication in English. Handelshøjskolens Forlag.

Bemærkninger:

Eksportingeniørstuderende kan ikke tilmelde sig dette kursus.

Kursusansvarlig:

Lynn Kahle , Ballerup Campus, rum A 2.02 A, Tlf. (+45) 3588 5229 , lyka@dtu.dk
Charlotte Conradsen Jørgensen , Ballerup Campus, rum A 2.04a, Tlf. (+45) 3588 5223 , ccjo@dtu.dk

Institut:

62 DTU Diplom

Tilmelding:

I CampusNet
Sidst opdateret: 02. december, 2013